Thursday, November 24, 2005

Petang yg sibuk

Arini tak menang tangan lagi nak update IUCAPI. Macam² prob yg timbul.. maybe next week, Internet Autoupdate ni dah kene install kat site.. mm.. camna? Stabil ke.. kang tak stabil, kene lak ulang alik turun site je kejenye.. asyik² outstation pon, tarak guna gak.. sbb kene tinggal V sengsorang lak kat umah.

Takpe.. takpe.. tp yg best arini, setelah lama aku try, baru arini akhirnya laptop dah berjaya diinstall .Net... suke gille aku.. at least, leh bawak balik keje kat umah.. sambil ditemani V.. at least syok sikit wat keje.. and takyah spend masa berejam rejam kat opis ni... ehehhe...

Projek ASP.Net pon aku dah start.. kalu dapat yg tu, best gak.

Keje jadi tukang taip koding ni kekadang aku rasa best, tp banyak gak aku rasa yg tak bestnye.. bab gaji, so far so good la.. at least aku n family aku leh idop dalam keadaan selesa.. cuma yg tak bestnye, nak kejar dateline je.. software tu plak kene make sure takde bug.. so kene code bebetul la.. tp biasa la.. manusia.. mesti ada terlepas pandang.. some more, client pon byk gak style dorang sendiri... mcm aku, kene develop and maintain system eDriving... so lain Institut memandu, lain keperluan. Byk gak la aku kene edit n customise base on their needs. Tapi takpe.. dah namanye pon keje.. so terima je la seadanyaaaaa...

Sesambil tu, aku dok ligat gak carik2 keje lain utk V.. isau gak aku.. sampai skrg dok tergantung camtuh je perjalanan karier dia.. tp takpe.. pelan² kayuh beb...........

No comments: